tirsdag 10. mai 2011

På tide å setje poteter??

Eg er oppvaksen på eit pittelite småbruk, me hadde heile 3 ;) sauer då eg vaks opp. Me hesja graset, og me satte poteter. Så det var mange minner som kom fram då mamma kom dragande med desse kassane!!

Men i dag er det liten aktivitet i åkeren, og sikkert 25 år siden det var poteter i desse kassane, men flotte er dei!

Kan vel ikkje sei at eg synes det var kjekt å setje poteter eller ta dei opp, men er likevel glad for erfaringa i dag. Og det er jo gode minner når eg tenker tilbake på dei. Farmor og Farfar var alltid med, og pausane med heimelaga saft sit i alle fall godt i minnet.


Eg vil ha dei slik dei er, men har jo lyst å bruke dei til noko. Og dei er sjølvsagt fulle av mott!!! Så då lurer eg på, kor lenge må dei ligge frysaren før dei kan vera innomhus? Vil jo helst ikkje ha desse gnagarane fritt omkring.

1 kommentar:

  1. Så kjekt å sjå deg back in business:) Fin layout på sida di.

    Klem Frøydis

    SvarSlett