mandag 13. juni 2011

Kvalitetstid


Då var langhelga over! Veret kunne med fordel vore meir stabilt! Eg har sprunge i skytteltrafikk, inn og ut med benkeputene fleire gonger om dagen! Må få meg ein putekasse. Den eg har er allerede heilt full.


Me har kosa oss i lag med gode venner. Grilling i øya med ein gjeng. Vinsmaking på kvelden med eit anna venepar. Og kakespising hos gode vener i dag! Herleg å tilbringe kvalitetstid med gode venner!

No håpar eg snart at det vert litt varmare og ikkje minst, tørrare kveldar, slik at eg kan tenne lyktene mine når sola går ned. Kjenne stilheten og roen. Og helst ha eit knippe av dei eg er glad i rundt meg.

3 kommentarer:

  1. Å så herlig du har det her :O)
    Jeg har nydelige varme kvelder, men midnattsol og dagslys døgnet rundt gjør at det ikke hjelper med lykter hos meg, venter med det til høsten!
    Ønsker deg fine kvelder!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. God helg til deg! Her regner det, men forrige helg hadde vi flott vær - sånn som jeg ser dere også hadde:) Nå vil jeg ha sommer!

    SvarSlett
  3. For en flott utsikt du har!! Alldeles herlig uteplass!
    Så mange flotte bilder du har! Jeg ser at du, som jeg, er glad i å fotografere:o)
    Jeg legger meg med glede som følger her hos deg!
    Ha en strålende helg!
    Heleneklem

    SvarSlett