torsdag 13. august 2009

Flotte Etne!


Heile flokken var tidleg ? oppe i dag. Nokon tidlegare enn andre, 0615 er vel strengt tatt natt når ein har ferie! Me pakka i bilen og tok ferja til Skånevik. Me skulle nemleg vera med naboen på tur til Etne.

Kom opp til Berge og landskapet opna seg opp! For ei flott utsikt!! Me fekk sekkar og beremeis på ryggen og labba i veg. Men nokon var for late til å gå, så dei køyrde 4hjuling. Slappisar!! 

Trudde eg var litt sprek, men ansiktsfargen gjekk over i raud og tilslutt mørk lilla,ja, nesten blå då me kom opp! Var jammen meg tungt å ha vetlajenta på ryggen opp alle bakkane. Men eg tar det positivt, såg spor etter alle kaloriane eg hadde forbrendt då me gjekk ned att! :)

Etter grilling i sol, regn og vind, bar turen nedover bakkane. Ikkje lett å kle seg når veret skifta mellom vind, sol og regn 4 gonger i timen. Av og på med kle for alle mann.

Hausten har byrja visa seg i naturen, bugnar av sopp, blåbærlyng på hell og flott lyng. Likar hausten òg eg!

Har hatt ein kanondag i lag med kjekke venner!! Sånne er gode og ha!!

2 kommentarer:

  1. Heisan!

    For noen herlige naturbilder...fikk lyst til å gå der sammen med dere:) Ja det er høst i naturen nå...både lyng...sopp og rognebærene smiler mot oss. Ønsker dere en flott helg, klem

    SvarSlett
  2. Hei

    Har vært å sett på siden din, koselig blogg med fine bilder. Høsten er også min favoritt årstid - vakkert.
    Skal følge med på bloggen din.

    Takk for meldingen, kjempekoselig at du stakk innom og skrev noen ord.

    Ønsker deg en riktig fin helg - klem fra Mette

    SvarSlett