onsdag 12. august 2009

Turutfordring

Har tatt imot ei utfordring av Lise om å gå tur kvar dag denne veka! Det skal eg prøve på.  Mandag vart det ein joggerunde i skogen, godt etter gammalt, vore litt slapp i ferien.

I går vart det ein gåtur med vetlajenta mi i vogna. Alle monnar dreg :)

I dag har eg og heile familien vore til Brandvikvatnet i Blådalen. Veret kunne med fordel vore varmare, slik at ungane kunne fått bada. Men ikkje denne gangen.

Flaks at eg hadde putta 2 boxar med Lys Lapkaus i sekken, for fisken var god og mett i dag, og ville berre vake rundt snøret. 

Eg gjekk ein tur medan flokken prøvde fiskelukka. Masse blåbær, men ikkje noko eigna utstyr til å plukke i. I tillegg sovna vetlajenta i beremeisen, så då fekk eg berre gå og halde ho i bevegelse.

HA EI FIN KVELD, OG TA DEG EIN TUR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar